Prakticky každý rok se v naší zemi konají nějaké volby, ať už do státních anebo do místních zastupitelstev a všichni kandidáti, kteří se rozhodli přinést svou kůži na trh usilovně přemýšlejí nad tím, jak to udělat, aby byli právě oni spolu se svým programem co nejvíce vidět. A jejich problém spočívá právě v tom, že volby se u nás konají tak často. Proto si už lidé na všechny možné způsoby propagace tak nějak zvykli a ani sebelepší program na záchranu lidstva či světa s nimi už nehne.
Pro průměrného občana, kterých je v této zemi deset miliónů, je to zkrátka jen jeden z dalších volebních triků, jak ho donutit jít k urnám a vhodit tam lístek. Všichni lidé už totiž moc http://nase-rec.ujc.cas.cz/archiv.php%3Fart%3D1174 dobře vědí, že ať budou hlasovat sebelépe, tak chleba levnější nebude a víc peněz jim v zaměstnání nikdo nedá. Na takové sliby už jsou běžní voliči příliš otrlí. Takže jim můžete slibovat hory či doly, můžete se fotit a nechat se vylepit na všechny plakátovací plochy i na billboardy a výsledek je mizivý. Jistě, jde o to být vidět, protože kdo není vidět, ten je mimo hru. Ovšem osvědčené reklamní triky už nikoho neoslovují a vaše volební výsledky nevytrhnou.
Jde o to, být vidět více a jinak, tak nějak originálně, zkrátka musíte vystoupit z davu. A přece jen po mnoha letech úsilí marketingových agentur stále ještě existuje jeden osvědčený způsob, jak na voliče zapůsobit. Konkrétně jde o to spojit své jméno se jménem člověka, kterému voliči důvěřují. A je jasné, že na každého platí někdo jiný. Někoho přesvědčí populární zpěvák, jiného známý myslitel a někdo další dá na to, co mu poradí jeho soused. Proto pokud ve svých řadách máte podobné sympatizanty, kteří jsou ochotni se za vás postavit, tak neváhejte. Jednoduše stačí, když necháte vyrobit reklamní trička propagující vaše myšlenky a rozdáte je svým sympatizantům, aby je nosili mezi lidi. A uvidíte, co se bude dít.